Ahad, 9 Disember 2007

MEMO BLOG MASTER

SALAM PERKENALAN DAN SELAMAT BERTEMU

ASALAM MUALAIKUM WMKT., dan Salam sejahtera bagi mereka yang beragama Islam. Hari ini saya melancarkan lagi satu blog yang saya namakan CITRA CINTA. Blog CITRA CINTA ini akan memberikan kesempatan kepada para netter memperkatakan sesuatu tentang cinta.

Anda boleh menceritakan PENGALAMAN CINTA anda kepada para netter, Anda boleh menceritakan NOSTALGIA CINTA anda, anda boleh menukilkan BINGKISAN CINTA,
Anda boleh menulis CINTA TERLUKA, CINTA ORANG TUA, CINTA PERTAMA, CERPEN CINTA, SAJAK CINTA, ERTI CINTA malah apa saja soal yang berkiatan dengan cinta seperti CINTA HAKIKI iaitu cinta kepada Allah Azzawajala.

Dalam masa yang yang sama saya akan menulis artikel-artikel menarik yang berkiatan dengan cinta dari masa ke semasa. Saya amat berharap agar para netter dapat menghantarkan kepada saja apa saja cerita yang berkiatan dengan cinta malah kalau tidak keberatan hantar sama photo-photo yang berkiatan.SAYA MENUNGGU DAN MENGALU-ALUKAN sumbangan kalian. HANTARKAN SUMBANGAN ANDA KEPADA nurzaman20@gmail.com.


Semoga kehadiran blog CITRA CINTA ini akan dapat memberikan maklumat dan pengalaman yang berguna kepada para netter yang memang dahagakan informasi dalam usaha mencari pengalaman.

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan: